SNÖ!!!

Jag måste köpa en ny vinterjacka och börjar smått ångra att jag lånade ut min svarta basker till syster som är på väg till Berlin nu, men det är lugnt, jag har en marinblå basker och en svart stickad mössa också så jag klarar mig nog.
Klockan var ungefär halv två i natt när jag knöt skorna och mamma sa, 'oj, det börjar snöa nu!!' iih, jag blev glad, jag älskar snö!! Det var nästan snöstorm som det blåste och snöade när vi gick mot bilen, skulle köra Sarah till centralen. Marken var blöt så jag blev faktiskt förvånad över att snön låg kvar när jag vaknade för en stund sedan. Jag  är redan vaken, det måste bero på snön, med tanke på att jag inte somnade förrän vid halv fyra, knappade iväg ett sms till syster vid tre.
Men nu vill jag gå ut och leka i snön, får passa på medans den finns kvar, liksom ha snöbollskrig, göra snöänglar och höra snön knastra under fötterna när man går på marken.... Underbart.

Fast först ska jag till tandläkaren, och ikväll är det O.C.!

Kommentarer
Postat av: manda,

Weeeiii!! ja, jag ska också ut och leka i snön!:D Med Luvan:D

2006-11-01 @ 11:06:56
Postat av: Anonym

ja gillar inte snö:/ den förstörde allt, så ja inte kunde rida, för hitta inga broddar:( hade sett fram emot att rida ofeig å alllt :(

2006-11-01 @ 23:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback