JUST NU: Strömlöst på Göteborgs central

JUST NU: Strömlöst på Göteborgs central

Flera tåg står stilla – pendeltåg körde på elledning


men det här känns ju bra att läsa just idag, hihi, om en sådäringa 4 timmar beräknas jag sitta på ett tåg som ska föra mig till Umeå, men hur ska det gå till när startsidan på datorn visar mig den här rubriken? Hoppas det är duktiga män som lagar elledningar och att de snabbt kan åtgärda problemet så att jag kan komma iväg och uträtta mina läxor. Höll på att kalla det hemläxa, men det hade antagligen blivit lite fel. Well, går allt som det ska anländer jag till Göteborg igen på måndag kl 12.52. 
C ya!

Kommentarer
Postat av: Lajna.

du får ha de underbart tösen min! Älskar dig va hela mitt hjärta(L) Vi ses snart hoppas jag! pussar din lina.

2006-11-08 @ 16:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback