jävla ordspråk

Idag har jag gått i skola, ångesthanteringsmetoderskola. Och i natt raderade jag någon helt från överallt i ren ångest. FAN. Jag hatar ordspråk som säger "gjort är gjort och kommer aldrig tillbaks igen" eller "som man bäddar får man ligga" eller något annat idiotiskt ordspråk. FANFANFANFAN. Things will never be the same again och jag kan inte göra något? Förlåt, jag ångrar mig, djupt.
Jag fick en läxa, aldrig fått en liknande läxa tidigare, men antagligen något att fundera över. Lycka till. Det är inte som hon tror, att jag drar mig undan för att jag är rädd, jag vill bara inte. Tror jag. Vi får se.

Kommentarer
Postat av: manda,

Du gjorde något bra Sandra!! Han kan ringa/smsa/skriva på msn till dig om han vill, men dina impulser stoppas

2006-11-07 @ 16:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback