i have to get away from here

Jag ville be dig komma tillbaka, jag vill säga dig så många ord, jag glömmer dig aldrig och jag vet att du vet hur mycket du lyckades såra mig trots att jag har så jävla svårt för att känna tillit gentemot andra människor. Du visste men ändå kunde du inte låta bli. Fan, du är inte bättre än någon annan. Men nu ber jag dig komma tillbaka utan att mena det, vilket får mig att hamna på samma nivå. Och när jag dessutom ser att du är på väg tillbaka gör det så oerhört ont. Jag måste härifrån.
Jag saknar inte dig, jag saknar dina ord.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sandra... Åh jag känner igen det där. Den där tryggheten, det är inte personen man saknar, det är vad personen betydde och sånt.Finns alltid här om du vill prata, älskar dig vännen!

2006-11-15 @ 21:27:48
Postat av: manda,

ja, och det dä var skrivet av mig:P

2006-11-15 @ 21:28:11
Postat av: sandra,

tack manda (L)

2006-11-15 @ 22:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback